اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

کارت‌های هدیه خرید رایگان به رانندگان تحویل در ابوظبی به خاطر «تحمل» گرما اهدا شد

تشخیص و قدردانی از تلاش و فداکاری رانندگان تحویل در این تابستان سوزان، یک شرکت خصوصی در ابوظبی به آن‌ها کارت‌های هدیه خرید رایگان اهدا کرده است.

در یک کمپین یک‌ماهه، شرکت Howden Guardian Insurance Brokers تصمیم گرفت تا از قهرمانان ناشناخته‌ای که در گرمای شدید و رطوبت بالا برای تحویل به موقع کالاها تلاش می‌کنند، قدردانی کند.

سارا جورج، مدیر منابع انسانی و اداری، اشاره کرد که این اقدام بخشی از ابتکار «ماه بخشش» گروه است.

او گفت: «گروه هاودن در سال 1994 در لندن تأسیس شد و عملیات کارگزاری آن در امارات در سال 2008 راه‌اندازی شد. ما در ابوظبی، دبی و شارجه دفاتری داریم و هر ساله اقداماتی را برای بازگشت به جامعه به عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی خود برگزار می‌کنیم.»

با توجه به اینکه این گروه 30 ساله می‌شود، دفتر ابوظبی تصمیم گرفت تا تلاش‌های بی‌وقفه رانندگان تحویل را به رسمیت بشناسد.

سارا افزود: «حتی در این گرمای سوزان، رانندگان تحویل ما در جاده هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که سفارش‌ها به موقع تحویل داده شوند. ما می‌خواهیم آن‌ها بدانند که تلاش‌هایشان نادیده گرفته نمی‌شود. بنابراین، با توجه به موضوع 30 سالگی، به 30 راننده تحویل که برای تحویل به دفتر ما آمدند، کارت‌های هدیه خرید به ارزش 100 درهم اهدا کردیم.»

سارا همچنین اشاره کرد که این ابتکار تحت رهبری مدیرعامل آن‌ها، راچا موکاید، انجام شده است.

او گفت: «در طول یک ماه گذشته که این کمپین برگزار شد، دیدن لبخند روی چهره‌های رانندگان تحویل هنگام دریافت هدیه غافلگیرکننده بسیار دلگرم‌کننده بود. این اقدام یک راه کوچک اما معنادار برای نشان دادن قدردانی ما از تلاش‌های آن‌ها بود.»

سارا افزود: «ما همچنین یک کمپین برای جمع‌آوری لباس‌ها و کفش‌های کمی استفاده شده از کارکنان‌مان برگزار کردیم و آن‌ها را به هلال احمر امارات اهدا کردیم تا به تعهد خود در حمایت از نیازمندان در جامعه‌مان ادامه دهیم.»

در گذشته، دفتر ابوظبی در دیگر ابتکاراتی مانند پاک‌سازی سواحل و کاشت درختان مانگرو نیز شرکت کرده بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا